Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a produsului. 

Conditii generale pentru returul produselor vandute și livrate:

 - Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.

 - Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet si fotografia, eventual daca contine si alte ambalaje) – in cazul lipsei ambalajului original, se poate percepe un comision de pana la 10% din valoarea produsului.
Este OBLIGATORIU ca produsul sa fie ambalat intr-o folie/punga sau alt ambalaj suplimentar, astfel incat curierul sa nu lipeasca etichete direct pe ambalajul original al produsului.

 - Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

 - Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

ATENTIE. Produsele croite pe dimensiuni personalizate NU se pot returna decat in conditiile in care nu sunt conforme din punct de vedere al calitatii materialului, prezinta rupturi sau pete care nu se curata la o spalare normala. 

Produsele cumparate pot fi returnate urmand pasii de mai jos:

  1. Pasul 1:
    Cererea de retur/schimb se transmite completand formularul gasit AICI

    Pasul 2:
    Intr-un interval de maxim 2 zile lucratoare de la primirea cererii de retur, te vom contacta telefonic sau pe e-mail pentru a-ti furniza informatiile necesare pentru returnarea produselor.
    Dupa aprobarea cererii de retur  daca returul survine in urma unui produs neconform din punct de vedere tehnic (rupt, patat permanent, dimensiuni neconforme) vom trimite un curier la dvs. pentru ridicarea produsului/produseleor pe care doriti sa il/le returnati. 

    Daca returul survine din orice alt motiv decat cele mentionate anterior trimiterea produselor revine in sarcina dumneavoastra atat din punct de vedere logistic cat si financiar 

    Pentru trimiterea returului direct de catre dvs. asigurati-va ca il trimiteti la adresa de la care l-ati primit: AFUMATI [077010] str. IASOMIEI Nr. 33A

    Pasul 3:

    La primirea coletului, produsele vor fi verificate pentru a se constata daca indeplinesc conditiile anterior prezentate.

    Pasul 4: 
    Va vom rambursa contravaloarea produsului/elor, dupa caz a costurilor livrarii, in termen de 14 zile calendaristice de la inregistrarea returului in contul iban specificat de dvs.    



  1.  

Cerere de retur anulată

Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  •        Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
  •        Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.

Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne suni la 0770905372 Program; L - V; 09:00 - 17:00

SCHIMBURI

IMPORTANT
- Va rugam sa verificati produsele inainte de a le spala sau folosi. Produsele spalate sau folosite nu se pot returna sau schimba.

- In cazul unui produs defect, se va schimba doar piesa care este defecta, iar noi suportam costurile transportului. In cazul in care produsul respectiv nu mai este in stoc, se poate schimba cu oricare alt produs (se achita diferenta daca preturile sunt diferite) sau se poate returna. Daca avem produsul respectiv in stoc iar Dvs. doriti sa schimbati cu alt model, costurile transportului, respectiv 34 lei tur-retur, vor fi suportate de catre Dvs.

- Daca doriti sa schimbati un produs cu un alt model de pe site, completati formularul de mai jos, la contul bancar scrieti „000”, la sectiunea informatii despre produs bifati „schimb cu produse diferite”, iar in campul „defecte sau alte detalii” scrieti codul/codurile produsului/produselor cu care doriti sa schimbati. Noi trimitem curierul sa ridice produsul/produsele de la Dvs (este OBLIGATORIU ca produsul sa fie ambalat intr-o folie/punga sau alt ambalaj suplimentar, astfel incat curierul sa nu lipeasca etichete direct pe ambalajul original al produsului – pentru produsele neambalate corespunzator, se poate percepe un comision de pana la 10% din valoarea acestora). In cazul in care exista o diferenta de pret, aceasta se va regasi pe awb-ul noului colet, impreuna cu costul transportului tur-retur (34 lei). Aceste costuri vor trebui achitate de Dvs catre curier in momentul in care primiti coletul.